Om forskerskolen

Forskerskolen Kultur og samfunn tilrettelegger forskerutdanningstiltak for doktorgradskandidater i arkeologi, historie, kulturvitenskap, religionsvitenskap, filosofi samt kulturdelen av språkfagene ved Det humanistiske fakultet. Målet er at hver kandidat skal få et best egnet opplæringstilbud innenfor rammen av den fagspesifikke delen av forskerutdanningen. Mange egnede opplæringstilbud tilbys jevnlig av de enkelte fagmiljøene, og informasjon om slike kurs legges på denne siden. I tillegg organiserer også forskerskolen egne kurs.

Comments are closed.

A sample text widget